۱۳۹۱ تیر ۲۵, یکشنبه

مسابقه فلش فیکشنِ 47 کلمه‌ای والس!

حالش رو داشتید و اگه بدونِ جوین شدن به این صفحه هم شد بروید و داستانک من رو بخوانید، زحمتِ این کار را بکشید و اگر خوشتان آمد لایک کنید! یک مسابقه فیس بوکی است که هیچ جایزه‌ای هم ندارد! برنده‌اش را تعدادِ لایک ها مشخص می‌کند! :-) توی این گرمای هوا و با این بیکاری و بی پولی فقط می‌شود نوشت و خواند! :-) فلذا شرکتِ ما هم در این مسابقه به خاطرِ سرگرمی است و ارضای حسِ رقابت و کَل کَل و رفعِ کسالتِ ناشی از بیکاری و اینها !:-) پس بزنید اون لایک قشنگه رو!!!! :-))))
www.facebook.com/groups/valselit/permalink/10150951012938668

بی زحمت این یکی رو هم لایک بفرمایید!:دی
www.facebook.com/groups/valselit/permalink/10150952043428668

۷ نظر:

  1. نون الفِ گرامي درودهاي گرمِ مرا بپذيريد

    اين مسابقه هم با تمام جاذبه هايش کم کم به انتهاي خود رسيده و خوشحالم از اينکه حداقل يکي از کارهاي شما و آنگونه که شما با توجه به تخصصِ تان دوست تر داريد که بناميد يکي از داستانک هايتان به مرحلۀ انتخابِ نهايي راه يافته است


    همواره مايلم قضاوتِ جانبدارانه اي نداشته باشم
    امّا متأسفانه نحوۀ انتخاب بسيار مأيوس کننده بود


    بلافاصله قسمتي از حرف هاي فروغ پس از دريافتِ جايزۀ جشنوارۀ اوبرهاوزن براي فيلمِ خانه سياه است به خاطرم آمد که گفت :
    اصلاً قضيه برايم بي تفاوت بود من لذّتي را که بايد مي بردم از کارم برده بودم ممکن است يک عروسک هم به من جايزه بدهند عروسک چه معني دارد ؟ جايزه هم يک نوع عروسک است مهم اينست که من به کارم اطمينان داشته باشم و احساس رضايت کنم

    نون الفِ عزيز
    واکنشِ من نسبت به عملکردِ مسئولانِ مسابقه ، همان قطعه شعرِ سياوش کسرائي بود که نوشتم

    اطمينان دارم که آثارِ شما بسيار فراتر از سطحِ مسابقاتي از اين قبيل است و با تسلطي که در عرصۀ نگارش ، ويرايش و نقد در شما سراغ دارم و نيز پشتکار و اشتياقي که در شما ديده ام به زودي به جايگاهي که شايستۀ آن هستيد خواهيد رسيد

    چند روز پيش که کارهاي منتشرشدۀتان را در فرهيختگان ديدم چند نظر براي تعدادي از آنها نوشتم امّا متأسّفانه هنوز هيچ يک از آنهادرج نشده اند . نمي دانم آيا بطورِ کلّي سايتِ غيرِ فعالي است و يا اينکه ملاحظاتِ ديگري باعثِ عدمِ نشرِ نظرات شده است

    خوشبختانه وبلاگِ بسيار پرباري داريد
    و من اميدوارم که ضمنِ بهره گيري از مطالبِ آن بتوانم شاهدِ موفقيت هاي آتيِ شما باشم

    چندين بار از طريقِ فيسبوک تلاش کردم شما را Add Friend کنم امّا با پافشاري زيادي تأکيد مي کند که شما ايشان را نمي شناسيد حتّي يک بار هم شما را پُک کردم ولي فقط يک پُکِ متقابل دريافت کردم و پيشنهادِ پُک بک از فيسبوک
    مجدداً اقدام کردم و نتيجه همان بود که بود
    خلاصه از من اصرار و از فيسبوک انکار
    حدس مي زنم احتمالاً اين مشکل ناشي از سطحِ ايمني ويژه اي است که برايش تعريف کرده ايد

    به هر حال دوستي با شما برايم افتخاري ارزشمند خواهد بود و اگر مرا شايستۀ آن بدانيد آنرا به انتخاب شما مي گذارم و مشتاقانه از آن استقبال مي کنم

    با نيک ترين آرزوها
    علي پورتقي

    شاد و پيروز باشيد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جنابِ پورتقی ممنون که وبلاگ را می‌خوانید ... :-) خوشحالم کردید ... درباره جایزه و اطمینان به کار و صحبتِ فروغ کاملا با شما هم عقیده ام ... به هر حال کمی علاقه شخصی هم دخیل است در قضاوت آدم ... همان داستانکِ خانه به دوش جایی دیگر مثلا با استقبال مواجه شد :-) به هر حال این نظرات طبیعی هستند و باید بهشان عادت کرد ... ممنون اما بابت حمایتتان ... من نمی دانم قضیه این اد نشدنِ فیس بوک چیست راستش!!! دوستانِ زیادی از همان والس من رو اد کردند! شاید تنظیماتِ فیس بوکی شما یا من در قبال بعضی موارد اینطور باشد ... پک شما را هم دیدم و پاسخ دادم ... اگر می خواهید یک بار دیگر امتحان کنید ... من هم از صفحه خودم امتحان می کنم ... امیدوارم که بشود ... باز هم ممنونم :-)

      حذف
    2. دوستِ گرامی ممنونم که پاسخ داديد

      واقعيتش را بخواهيد با توجّه به اينکه در مجموع سطحِ کار و حتّی رويکردِ شايانِ تقديرِ شما را در مواحهه با سايرِ آثار بسيار فراتر از سطحِ عمومی ساير شرکت کنندگان ديدم و همينطور احساسی که نويدِ ظهورِ يک استعدادِ بی نظير را می داد دليلِ شيفتگی من برای آشنايی با سايرِ آثار شما شد

      به دليلِ فرصتِ کوتاهی که داشتم از آثار منتشر شده در سايتِ فرهيختگان شروع کردم ولی متأسفانه ظاهراً بخوبی مديريت و روزآمد نمیشه

      از آشنايی با شما هنرمندِ گرانقدر و با آينده ای درخشان صميمانه خوشحالم

      در موردِ تنظيماتِ فيسبوکی فرموديد ممکن است بخشی از مشکل از جانبِ من باشد شايد دليلش اين است که من از فايرفاکس استفاده می کنم

      برايتان آرزوی موفّقيتِ روزافزون دارم

      حذف
    3. از اینکه رویکردِ من رو در مسابقه متفاوت ارزیابی کردید واقعا خوشحالم ... به واقع من رقابت در کنارِ رفاقت رو دوست دارم و به همین خاطر سعی می کنم که همیشه اینطور باشه :-) ... باز هم از اینکه آثار من را پی گیری کردید ممنونم ... و در فیس بوک هم ادتان کردم :-) ... خوب باشید

      حذف
  2. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  3. با درود و سپاس

    از لطفِ شما برای اد خيلی ممنونم و اميدوارم متقابلاً بتونيم دوستانِ شايسته ای برای هم باشيم

    رفتارِ صادقانۀ شما با آثارِ ساير رقبا بی نظير بود
    نقد و نظرهايی که مطرح می کرديد بيشتر برای حمايت و بهبودِ کارها بود
    يکی از اتّفاقاتِ بسيار جالبی که در رابطه با همين رقابت در کنار رفاقت شاهد بوديم و واقعاً اشکِ شوق رو به چشمهام آورد کامنتی بود که دوستِ بسيار خوبِ شما خانمِ لقايی برای بالا آمدنِ داستانِ شما نوشتند و تشکر صميمانه و ويژه ای که شما از ايشون کرديد

    قبل از اون هم بشکل های مختلف تبادلِ نظر می کردين
    در چند مورد اين احساس رو داشتم که براستی به تماشای والسی زيبا آمده ايم

    باز هم برای شما بهترين ها رو آرزو می کنم

    پاسخحذف