۱۳۹۰ بهمن ۲۹, شنبه

عطرِ تو، نگاهِ تو


خواب دیدم جلاد،
           خنجرش را بَراق کرده برایِ
بینی من،
           بینی تو!
من اینجا سرم خیلی شلوغ است و
                      تمام وقت استخدام شده ام.
شغل : متفکر!
نه!
نه از آن متفکرهایِ اره بده ،
                                       تیشه بگیر!
که توی ابرهای بالای سرم،
                              به تو مشغولم ، 
                                    و به این «من-اینجایی» و «تو-آنجایی»!
دلم خون است از
      این قپانیِ فاصله ها!
اما سخت مشغولم

          به تو، 
             و به «مَن»،
                 و به عطرِ تو،
                       و خط می کشم دورِ حجمِ نگاهِ تو
                               و هر دو را در آغوش می کشم،
                                                  عطرِ تو،
                                                         نگاهِ تو!

تو «همه-وقت-گردِ تپه های دشتِ بهشت(!)» و
          من اسبابِ یاسِ ظلم و
                  «زخم-بر-دِلِ» دوریِ تو!        
            بینی ات را تیز کن،
                        هنوز بوی مرا می شنوی و
             و می شنوم عطرِ تو را!
راستی نگفتمت جلادِ خوابِ من
                  مایوس،
                         خنجرش را به خاک سپرد؟
هنوز بو می کشم.
        بینیِ من،
                  بینی تو!



             

۳ نظر:

  1. نع!
    هر چی شعر می‌خوانم کمتر خوشم می‌آید!
    (بگو خب که چی مثلا!؟ :دی)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مجددا بعله! :-) یا به عبارتی عطفِ به سخنِ خودتان خب که چی مثلا؟!؟ :دی اما باعث خوشوقتی است که شما اینجا را خواندید به هر حال!:-)

      حذف
    2. مرسی بابت توجه شما و وقتی که برای خواندن صرف کردید!:-) باز هم تشریف بیارید!;-)

      حذف